Tuesday, October 2, 2007


















The Bourne Ultimatum


Ja, da har jeg sett den siste Jason Bourne-filmen, og det var slutten på trilogien. Jeg hadde en del forventninger til denne filmen, de to første er meget bra, og den siste hadde sitt å leve opp til. Men den innfridde.

Filmen er vanvittig er vanvittig gøy! Mange bra adrenalinintype scener, god historie og fine bilder supplert av finfin musikk. Man blir jo glad i fyren, og endelig får han klart opp i mange av de spørsmålene han har brent inne med i de to andre filmene. Sirkelen er fullendt, og Jason Bourne kan ta en liten pust i bakken, selv om det er et par spørsmål som fortsatt henger der - bare bra det. Jeppjeppjepp, får litt lyst til å si noe mer, men kan vel bare si at jeg blir veldig glad av så gode filmer.

Jeg syns nok den første filmen i trilogien, 'Bourne Identity', er hakket hvassere enn denne, og derfor scorer ikke 'Bourne Ultimatum' høyere enn en Va bra - selv om det er den beste karakteren jeg har gitt på år og dag.

No comments:

 
eXTReMe Tracker