Monday, April 2, 2007












300


Det er stas å dra på kino, og 300 er en film man burde se på stort lerret, fremfor en liten reise-TV.

300 er imponerende lagd - jeg tror de har filmet hele filmen på green-screen, så datageeksa fikk nok litt av hvert å bryne seg på de, ja. Slossinga står til en finfin medalje av gull, og det er vel det de har tatt sikte på.

Filmen var underholdende den, og du får lyst til å være en helt du òg når det hele er over, men man kommer på en måte ikke under huden på 300. Jeg liker at filmer er personlige, og 300 driver fortsatt og svever der ute - jeg fikk ikke helt tak i den samme følelsen for Sparta som de 300 tøffingene fikk.

Jeg satt ikke gråtkvalt igjen etter en fornøyelig aften på Sagatun kino, men det var vel ikke meningen heller, så den opplevelsen får jeg vel gå til andre filmer etter -
Tommel opp.

No comments:

 
eXTReMe Tracker